VOND JE DIT EEN INTERESSANT ARTIKEL?
DEEL HET MET JE VRIENDEN EN KENISSEN!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Servicekaart

SERVICEKAART

Indien er foutcode F22 of F75 op de display komt te staan, gelieve volgende stappen te ondernemen alvorens contact op te nemen.

Stap 1

Waterdruk nakijken. Rechts op het schermpje staat er een omgekeerde kegel met “bar” op. De kegel dient tot het midden gevuld te staan.

Stap 2

Indien de waterdruk te laag staat, dient u eerst het bovenste kraantje open te draaien en vervolgens het onderste kraantje.

De kraantjes laat u openstaan totdat u het streepje in de omgekeerde kegel weer terug in het midden ziet staan.  Vervolgens dient u de kraantjes in de omgekeerde volgorde terug te sluiten. (Eerst het onderste kraantje en vervolgens het bovenste kraantje).

Indien er andere foutcodes op de display verschijnen, neem contact op met Mols Verwarming & Sanitair op het volgend nummer: 011/54 06 00.

AANBEVOLEN PRODUCTEN

PSSSST.... OOK DEZE ARTIKELEN ZIJN MOMENTEEL IN PROMOTIE

Sluit Menu
×

Winkelmand

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze promoties, folders, tips en nieuws. Nieuwe inschrijvingen genieten 5% korting